Centrum Pomocy
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Przykłady:
12. Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru i ile mam na to dni?
W Red Pike możesz zwrócić towar w ciagu 60 dni od dnia dostarczenia go do Ciebie. Nie musisz podawać ani powodu, ani tłumaczyć się, dlaczego chcesz to zrobić. Pełna procedura zwrotu znajduje się po zalogowaniu do Panelu Klienta. W razie wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z naszym sklepem - telefon 739 201 201 lub e-mailowo tj. pomoc@redpike.pl.
13. Co muszę zrobić, jeśli zauważyłem, że dotarła do mnie paczka niekompletna, albo został mi przesłany błędny towar?
Jeśli po rozpakowaniu przesyłki zauważyłeś braki w towarze (za co przepraszamy, ale niestety czasami się to zdarza), prześlij nam e-mail na adres pomoc@redpike.pl Nasz doradca niezwłocznie skontaktuje się z Tobą, aby pozytywnie załatwić sprawę braku lub pomyłki.
14. Jak mogę sprawdzić, na jakim etapie jest mój zwrot lub reklamacja?
Każdorazowo zwrot lub reklamację rozpatrujemy w możliwie najszybszym terminie. Jeśli chcesz sprawdzić jej status skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@redpike.pl lub telefonicznie 739 201 201.
15. Gdzie mieści się sklep Red Pike i czy mogę odebrać towar osobiście?
Siedziba Red Pike mieści się we Wrocławiu, natomiast nasz magazyn skąd wysyłany jest towar mieści się w miejscowości Łubna pod Warszawą. Jest możliwość odbioru towaru osobiście z ww. lokalizacji, ale jedynie po wcześniejszym ustaleniu tego z naszym sklepem.
16. Czy Tomek Lewandowski tj. Fishing With Ace jest właścicielem sklepu Red Pike?
Nie, Tomek współpracuje z Red Pike od samego początku powstania sklepu. Natomiast w żaden sposób nie jest prawnie ani finansowo związany z Red Pike.
17. Dlaczego na fakturze zakupu widnieje nazwa Stereomatic Agency Group, a nie Red Pike?
Właścicielem marki Red Pike jest agencja Stereomatic. Red Pike jest marką stworzoną na potrzeby handlowe. Natomiast dane firmy są takie same, jak agencji Stereomatic. Więcej o działaniu agencji dowiesz się ze strony STEREOMATIC.
Kontakt do Red Pike: